كوله پشتي شيائومي، محصولي براي استفاده روزمره و پركاربرد

۲۸ بازديد

كوله پشتي شيائومي، محصولي براي استفاده روزمره و پركاربرد

 

بسياري از افراد امروزه از كوله پشتي استفاده مي كنند، تردد روزانه، مخصوصا تردد در شهر هاي بزرگ، كاربرد كوله پشتي را بيشتر مي كند. افرادي كه مسافت هاي زيادي را طي كرده يا جا به جايي هاي متعددي دارند، ترجيح مي دهند، لوازم شخصي، لوازم كار، گجت هاي هوشمند، لوازم جانبي و ... را يك جا در يك كيف قرار دهند تا بتوانند آن را به راحتي حمل كنند.

از سوي ديگر در سال هاي اخير گجت هاي هوشمند نقش پر رنگي را در زندگي روزمره افراد بازي مي كنند. در واقع مي توان گفت در دوره اي قرار داريم كه بدون استفاده از گوشي هاي هوشمند، لپ تاپ و تبلت، انجام بسياري از كارها امكان پذير نيست.

افراد بسياري كه با لپ تاپ كار مي كنند نياز دارند آن را با خود حمل كنند، از آن جايي كه لپ تاپ ها در دسته ي دستگاه هاي گران قيمت قرار مي گيرند، حمل و نقل صحيح آن ها اهميت فراواني دارد، به همين خاطر است كه يك كوله پشتي معمولي براي حمل لپ تاپ مناسب نيست.

شيائومي يك برند چيني است كه در سال هاي اندكي كه شروع به كار كرده، توانسته راه خود را از ميان رقبا باز كند. اين شركت فعاليت خود را با توليد گجت هاي هوشمند آغاز كرد اما امروزه نام محصولات شيائومي را  در لاين هاي مختلفي مي شنويم.

در اين مطلب قصد داريم نگاهي به لاين تخصصي كيف و كوله پشتي از برند شيائومي بياندازيم و بهترين كوله پشتي هاي اين برند را بررسي كنيم.

https://bit.ly/3gBFcQz

http://gg.gg/12hsnf

https://did.li/J76YH

https://mub.me/bvsi

ويژگي هاي يك كوله پشتي مناسب

پيش از آن كه به سراغ كوله پشتي هاي شيائومي برويم، بهتر است بدانيم چه زماني مي توان گفت يك كوله پشتي استاندارد و مناسب است. از آن جايي كه كوله پشتي، فشار را مستقيم بر روي شانه و ستون فقرات وارد مي كند، ارگونومي مناسب و كيفيت ساخت آن بسيار اهميت دارد و  از سوي ديگر چون معمولا حجم زيادي از لوازم در آن قرار داده مي شود،  متريال استفاده شده، ميزان تحمل وزن، تعداد و اندازه ي جيب ها ي يك كوله پشتي در انتخاب آن تاثير گذار است.

ارگونومي

كوله پشتي ها بايد طوري طراحي شوند كه كمترين فشار را بر پشت كاربر بياورند. طراحان معمولا توجه مي كنند كه فرم كوله با ستون فقرات هماهنگي داشته باشد. در يك كوله پشتي استاندارد پهناي بند هايي كه بر شانه قرار مي گيرند معمولا بيش از 5 سانتي متر است. اين موضوع سبب مي شود تا توزيع نيرو بر شانه ها متوازن باشد. برخي از كوله پشتي ها داراي بند هاي كمري هستند، اين بندها بسيار مفيدند و سبب مي شوند فشار، تا حد زيادي از روي ستون مهره ها و شانه هاي برداشته شود.

متريال

زماني كه مي خواهيد كوله پشتي بخريد، جنس متريال سازنده ي آن اهميت فراواني دارد. دليل اولي كه در كوله پشتي بايد از متريال با كيفيتي استفاده شود اين است كه در طول مدت استفاده به سرعت دچار پارگي و خرابي نشود. از سوي ديگر اين متريال بايد در سبك ترين حالت ممكن باشد تا بر وزن كوله پشتي اضافه نكند. دركوله پشتي هايي كه در رده هاي بالاتر قرار مي گيرند معمولا از پارچه هاي ضد آب استفاده مي شود تا كاربران در هواي باراني و برفي نيز بتوانند بدون نگراني از خيس شدن محتويات كوله با آن تردد كنند.

امنيت

همان طور كه گفتيم بسياري از افراد لپ تاپ، تبلت، پاور بانك و وسايل اين چنين را در كوله پشتي با خود حمل مي كنند. بسيار مهم است كه درون كيف جايگاه مخصوصي براي اين گجت ها تعبيه شده باشد. معمولا در كوله پشتي هايي كه براي حمل لپ تاپ مناسب هستند، سايز لپ تاپي كه در آن جا مي گيرد مشخص مي شود. از اين طريق كاربران مي توانند انتخاب مناسبي داشته باشند تا لپ تاپ درون جيب حركت نكرده و جايش امن باشد.

معمولا جداره هاي جيب هاي گجت هاي هوشمند، طوري طراحي مي شوند كه در صورت ضربه ديدن، فشار به گجت وارد نشود.

نظم و سلامت

يك كوله پشتي خوب معمولا جيب هاي كوچك و بزرگ متعددي، در داخل و بيرون دارند كه هر يك براي جا دادن شيء خاصي مناسب هستند. از اين طريق نيازي نيست افراد مدت طولاني به دنبال وسايل خود بگردند. براي مثال معمولا جاي قلم، كارت، كليد و ... نيز در يك كوله پشتي خوب مشخص است.

از سوي ديگر از آن جايي كه زيپ كوله معمولا بسته است، درون كوله ممكن است بوي نامطبوعي ايجاد شود، در برخي از كوله ها در قسمت پشتي از پارچه ي مخصوصي استفاده مي كنند كه در اصطلاح به كيف قابليت تنفس مي دهد و از اين موضوع جلوگري مي كند.

 

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://xiaomicity.com/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/ShariPalmer2

https://tcgschool.edu.in/members/sharipalmer2/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/ShariPalmer2

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2962670-jenny-tucker

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/jenny_tucker41

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://xiaomicity.com/

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/ShariPalmer2

https://www.ottawaks.gov/profile/sharipalmer2/profile

https://trove.nla.gov.au/userProfile/user/user:public:sharipalmer2/about

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.